ads here
       

Go Back   Rewards1 Forums > Members List


MeLonpan will become famous soon enoughMeLonpan will become famous soon enough

MeLonpan MeLonpan is offline

Elite

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 201 to 210 of 435
  1. Mike
    07-13-2010 10:46 AM
    Mike
    just torrent windows 7
  2. Pyros
    07-13-2010 12:44 AM
    Pyros
    haha no dont worry. there are actually many grpahcis cards that are rather cheap. sub 100$ grpahics cards: http://www.tomshardware.com/reviews/...ce,2323-2.html
  3. Pyros
    07-13-2010 12:36 AM
    Pyros
    lacking:
    monitor, keyboard, mouse, and OS
  4. Pyros
    07-12-2010 11:32 PM
    Pyros
    most games? almost 100% of the games coming out can be played with a PC that's built under 600$ and yes even those at 400$
  5. Pyros
    07-12-2010 11:41 AM
    Pyros
    it depends on the seller. some will ONLY take paypal payments lol ><
  6. ²°²
    07-10-2010 02:11 PM
    ²°²
    I'll look it up later baby.
  7. ²°²
    07-10-2010 11:54 AM
    ²°²
    find me a sex avatar of your tits plz. are your nipples blue?
  8. Pyros
    07-08-2010 07:52 PM
    Pyros
    no problem lol :P it doesnt look like im really strapped for time since im here and all hahahaa >.>
  9. Pyros
    07-08-2010 05:19 PM
    Pyros
    the ebay account should be tied to your paypal of sorts so i think its a matter of changing that. but in either case i think you can change credit cards any time lol

    as for stores themselves? its best to get them from a local place you know and trust heh :P so i'd suggest the ones around here :P but since you arent here, i'ma have to say newegg
  10. Pyros
    07-08-2010 11:49 AM
    Pyros
    damn... thats gotta suck -_-
    well if i pass by any good deals on ebay ill throw em over to you

About Me

  • About MeLonpan
    Biography
    I am a professional Sharpshooter in part of a SWAT team.
    Location
    Minnesota
    Interests
    Mai waifu. Nothing else.
    Occupation
    NEET
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 10-02-2011 11:36 AM
  • Join Date: 06-24-2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 9 of 9

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to MeLonpan Using...
This Page
http://forums.rewards1.com/member.php?u=3424

All times are GMT -8. The time now is 01:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.