PDA

View Full Version : Do yuo guys get boners when you kiss girls?


kila
07-08-2009, 07:45 PM
I think he meant she was in a swimsuit and popped a boner when he kissed her. Now thats a whole new thread, do you guys gets boners when you kiss girls or not? I do not.


Yeah.......k

Jake
07-08-2009, 07:54 PM
Poll fail...

kila
07-08-2009, 07:58 PM
Poll fail...


check now k.

Dommzyd
07-08-2009, 08:02 PM
No !

Jake
07-08-2009, 08:03 PM
Lol first option ftw.

imagripandsip
07-08-2009, 08:07 PM
i was standing 1 ft away and my dick penetrated her...

skaterbro9000
07-08-2009, 08:11 PM
first option ftw!!!!

Pyros
07-08-2009, 09:38 PM
so apparently, according to poll results.... :D

Pyros

Dark Tails
07-08-2009, 09:39 PM
so apparently, according to poll results.... :D

Pyros
Damn you, you sick bastard...

Eric Sherman
07-08-2009, 09:40 PM
Sandy gives you guys boners? You are some horny little ****s. Do you get boners when you see sandpaper too?

Pyros
07-08-2009, 09:41 PM
Damn, tsk tsk people, i thought you would've known better!

Pyros

Dark Tails
07-08-2009, 09:46 PM
Damn, tsk tsk people, i thought you would've known better!

Pyros
You suck...

Pyros
07-08-2009, 09:49 PM
lol noooo i dont ^^

Pyros

USMCxXFrankieXx
07-09-2009, 03:00 AM
goddamn 15 votes for sandy! ROFL! might as well join in!
16 votes!

D3
07-09-2009, 03:22 AM
going on 18 haha

Viz
07-09-2009, 04:17 AM
Going On 19!!!!!!!!!


Really: i would never kiss sandy ever!!!!!!!....

USMCxXFrankieXx
07-09-2009, 04:39 AM
Going On 19!!!!!!!!!


Really: i would never kiss sandy ever!!!!!!!....

idk if i will LMFAO! im just putting this crap for the heck of it.

Bunny
07-09-2009, 04:46 AM
Should've put Yes with Pyros cause I know some of you guys would ;p
Not me though. Sorry to break it to ya man.

GioSH
07-09-2009, 05:28 AM
I hope everyone that voted number one meant the squirrel from spongebob ..........

FaRdDiN
07-09-2009, 07:54 AM
Sandy gives you guys boners? You are some horny little ****s. Do you get boners when you see sandpaper too?

there jokin around T_T

NOCReaper
07-09-2009, 08:02 AM
Lol, yeah uhmm that was in 5th grade btw.
I never do nowadays.

Mostly becuase theres alot better things than kissing O.o

Milla
07-09-2009, 09:56 AM
Only when I make out... WITH SANDY.

Evan
07-09-2009, 10:13 AM
sandy is ugly wtf?

Pyros
07-09-2009, 01:21 PM
accordingly ;P 31 people on here have the hots for sandy ^^

Pyros

skaterbro9000
07-09-2009, 01:25 PM
nope...........

edit: **** man who changed the pollz

kila
07-09-2009, 01:26 PM
WTF. I didn't notice pyros changed the poll.

Vontemixmaster
07-11-2009, 10:56 PM
I do.........idk why.....

Mr. Robert
07-12-2009, 12:28 AM
Nah man people need to controll them selves

MeLonpan
07-12-2009, 12:31 AM
Sandy gives you guys boners? You are some horny little ****s. Do you get boners when you see sandpaper too?

I LOVE YOU. (No Homo)

scorcher868
07-12-2009, 07:30 AM
only when its like intense making out and groping

Boxxy
07-12-2009, 08:02 AM
you know this turns you on


























































http://img8.imageshack.us/img8/6732/sandycheeksia7.jpg

Milla
07-12-2009, 08:34 AM
Sandy, you just gave me a boner.

foltaggio
07-12-2009, 10:39 AM
you know this turns you on


























































http://img8.imageshack.us/img8/6732/sandycheeksia7.jpg
Saw it coming. XD

SK55
07-13-2009, 04:37 AM
That's what she said...

Xblade Inc.
07-13-2009, 05:51 AM
you spelt you wrong Do yuo guys get boners when you kiss girls?

dont get raped by sandy

Mr. Robert
07-13-2009, 05:59 AM
Who the hell is sandy?

Xblade Inc.
07-13-2009, 06:19 AM
your worst nightmare

Mr. Robert
07-14-2009, 06:51 AM
Well she seems to be making people get boners, so I don't have nightmares about pulling one of those

naskoteen
07-14-2009, 09:59 AM
My GF just left me... after 6 months and a half...