PDA

View Full Version : Wii SSBB and Mario Kart Tournies w/ Prizes!


breakers22
07-05-2009, 07:08 PM
WiiBoost is hosting a SSBB and a Mario Kart Tourny. Each winner of the tournies will receive $5 amazon or paypal, whichever they prefer. They other places will receive other prizes listed in the threads.

To participate in the tournies you must be a member of the WiiBoost forum.

We are also having a referral contest to win the game walle, so if the tournies aren't your thing you can still win something!


SSBB Tourny - http://wiiboost.com/forum/showthread.php?tid=40

Mario Kart Tourny - http://wiiboost.com/forum/showthread.php?tid=34

http://picblur.com/Q6O1oc.png (http://picblur.com)


This thread has been approved by Pyros so don't post saying this is against the rules!

scorcher868
07-05-2009, 07:10 PM
I just literally lol'ed at your sig

:lol

breakers22
07-05-2009, 07:16 PM
I just literally lol'ed at your sig

:lol

That actually happened :p

raysion
07-05-2009, 07:24 PM
isnt it agains the rules to have a ref link in ur sig?

scorcher868
07-05-2009, 07:29 PM
to a GPT/PTC/PTS yes

to a forum, no

raysion
07-05-2009, 07:31 PM
ok thnx that gives me an idea. wut about paypal. that against the rules too

breakers22
07-05-2009, 07:35 PM
ok thnx that gives me an idea. wut about paypal. that against the rules too

Paypal against the rules? What are you talking about? Its a prize for the winners of the tournaments.

Chiski
07-05-2009, 07:41 PM
Il be in! :D

watuwant23
07-05-2009, 07:42 PM
ahh i didnt like the mario kart for the wii. only one i played was the one for 64and gamecube..best ones actually

breakers22
07-05-2009, 07:48 PM
ahh i didnt like the mario kart for the wii. only one i played was the one for 64and gamecube..best ones actually

Then you can do the SSBB tourny! :thumbs

Chiski
07-05-2009, 07:54 PM
When do the contests start? ><

breakers22
07-05-2009, 07:56 PM
When do the contests start? ><

The tournies or the ref contest?

The tournies say on the WiiBoost threads.

Pyros
07-06-2009, 12:15 AM
ill join the tourney but not yoru forum do you mind ;D

Pyros

breakers22
07-06-2009, 07:36 AM
ill join the tourney but not yoru forum do you mind ;D

Pyros

Well your Pyros and your cool like that so yes :wink2

Cookies
07-06-2009, 01:33 PM
Free bump ;D .

shadykoopa
07-06-2009, 02:56 PM
ill join the tourney but not yoru forum do you mind ;D

Pyros

Dont let him do it! Members only! :lol2 If you do ill crush him :evil:

breakers22
07-06-2009, 05:48 PM
Dont let him do it! Members only! :lol2 If you do ill crush him :evil:

Its ok... i will let him get politely owned.

shadykoopa
07-07-2009, 04:11 AM
Its ok... i will let him get politely owned.

As in politely destroyed :evil:

breakers22
07-07-2009, 12:31 PM
As in politely destroyed :evil:

Sure... Just make sure he gets destroyed :wink2

Rave
07-07-2009, 12:58 PM
whats wrong with wii boost forums?!? it wont let me go on the site!!!

breakers22
07-08-2009, 03:56 PM
whats wrong with wii boost forums?!? it wont let me go on the site!!!

Bump...

and also check out what happened here -
http://wiiboost.com/showthread.php?tid=54&pid=335#pid335

breakers22
07-09-2009, 06:51 PM
Still a couple spots left...

Pyros
07-09-2009, 09:51 PM
lol make sure you put stringent time limits on it so that we dont got some ongoing thing for 3 weeks with liek sparse matches haha

Pyros

shadykoopa
07-10-2009, 04:52 AM
lol make sure you put stringent time limits on it so that we dont got some ongoing thing for 3 weeks with liek sparse matches haha

Pyros

... he's right! :wink2

breakers22
07-10-2009, 01:15 PM
stringent time limits?? What does that mean?

breakers22
07-15-2009, 10:56 PM
Brackets for the SSBB Tourny are in!! Check the thread for details.

http://forums.wiiboost.com/showthread.php?tid=40&page=1

Pyros
07-16-2009, 12:24 AM
as in you got 1 hour to get yoru matches started or you lose

Pyros

Chiski
07-16-2009, 12:35 AM
as in you got 1 hour to get yoru matches started or you lose

Pyros
:O im againts ryuk, time to Chiskipwn ;D

Pyros
07-16-2009, 12:39 AM
rave ;D he'll be on tmr hehehe :D

Pyros

shadykoopa
07-16-2009, 04:48 AM
im against dark tails and then lan why does this happen to me? :frown Oh well im much better now ha ha!:grin: and if pyros can beat rave and the other guy we will face off in the semi finals ^.^ I have feeling if i make to the finals i make it to the finals im fighting lastwill O_o

scorcher868
07-16-2009, 07:57 AM
i will pwn with my jigglypuff powers :D

Dodonray
07-16-2009, 08:04 AM
ill join


3437-2787-4487

Chiski
07-16-2009, 10:16 AM
i will pwn with my jigglypuff powers :D
:O youl be a though enemy I use a Kirby! :D

Dodonray
07-16-2009, 02:37 PM
how do we join??

Brayan
07-16-2009, 02:39 PM
i want to join

Pyros
07-16-2009, 07:23 PM
Yo breakers, i win the match between me and rave

Pyros

Rave
07-16-2009, 07:25 PM
Yo breakers, i win the match between me and rave

Pyros

?????? but, i didnt know which match was official, i thought the last match was cuz we didnt finish the one that disconnected:huh2:

Pyros
07-16-2009, 07:26 PM
?????? but, i didnt know which match was official, i thought the last match was cuz we didnt finish the one that disconnected:huh2:

ehhh i asked that in between matches you didnt reply, so i thought the third one was official. we only had 1 stock left on each other that match anyyways

Pyros

Rave
07-16-2009, 07:29 PM
ehhh i asked that in between matches you didnt reply, so i thought the third one was official. we only had 1 stock left on each other that match anyyways

Pyros

errrrr, i couldnt reply cuz im on my wii internet and i was brawling =/..............lets do this last match for the official :), btw: i dont really try when its practice matches

Pyros
07-16-2009, 07:32 PM
errrrr, i couldnt reply cuz im on my wii internet and i was brawling =/..............lets do this last match for the official :), btw: i dont really try when its practice matches

LOL i see ok you host so dondon can join after
first match wins all ok?

Pyros

Rave
07-16-2009, 07:33 PM
LOL i see ok you host so dondon can join after
first match wins all ok?

Pyros

ok, im going online

Dodonray
07-16-2009, 07:35 PM
i cant join??? why?

Rave
07-16-2009, 07:38 PM
i cant join??? why?

me and pyros still need to do our official fight

Dodonray
07-16-2009, 07:40 PM
oh ok, i wont interfere

Pyros
07-16-2009, 07:41 PM
you hosting or what?

Pyros

Rave
07-16-2009, 07:41 PM
you hosting or what?

Pyros

oh sry, ok im going online now

Pyros
07-16-2009, 07:42 PM
oh sry, ok im going online now

k waiting on it
Pyros

Pyros
07-16-2009, 07:48 PM
gg you can have the win, i dont mind
you got REALLY lucky with the bomb lol did you expect me to pick one up?

Pyros

Dodonray
07-16-2009, 08:25 PM
nice match Rave, can you guess whats my main now?

Rave
07-16-2009, 08:28 PM
gg you can have the win, i dont mind
you got REALLY lucky with the bomb lol did you expect me to pick one up?

Pyros

yes i was expecting that cuz i used peach once then i started spamming cabages and then a bomb showed up! :o, then i went to see if pits shield could deflect it then it did :D, gg, if it wasnt for that bomb it would have been a close match at the end :)

Rave
07-16-2009, 08:30 PM
nice match Rave, can you guess whats my main now?

lucario? but, i think you just started with him:lol2:

Rave
07-16-2009, 08:30 PM
yes i was expecting that cuz i used peach once then i started spamming cabages and then a bomb showed up! :o, then i went to see if pits shield could deflect it then it did :D, gg, if it wasnt for that bomb it would have been a close match at the end :)

just incase pyros missed this messege:p

Dodonray
07-16-2009, 08:36 PM
lucario? but, i think you just started with him:lol2:




yep, you guessed right, :tongue3:


hes my main even though i dont use him much, i always get lucky with him.
or did you just go easy on me.


hey if your wondering why i fell off on purpose, i fell to make it an even
match since you kept falling with toon link

raysion
07-16-2009, 08:51 PM
brawl any1

Pyros
07-16-2009, 10:30 PM
yes i was expecting that cuz i used peach once then i started spamming cabages and then a bomb showed up! :o, then i went to see if pits shield could deflect it then it did :D, gg, if it wasnt for that bomb it would have been a close match at the end :)

damn >.> i didnt even see the bomb myself, its hard to catch sometimes lol, especially if you are spamming them =/

Pyros

shadykoopa
07-17-2009, 04:36 AM
damn >.> i didnt even see the bomb myself, its hard to catch sometimes lol, especially if you are spamming them =/

Pyros

do you ever try to stop spamming dude? >.> Ill wait for dark tails since im against..again-.-

Chiski
07-17-2009, 09:42 AM
I havent seen Ryuk lately -_-

Chiski
07-17-2009, 10:00 AM
Ryuks wii broke, SO I WONED :D

ryuk1214
07-17-2009, 10:02 AM
Ryuks wii broke, SO I WONED :D

Ima go to me friends house and face chiski there

Chiski
07-17-2009, 10:03 AM
Ima go to me friends house and face chiski there
:O you bastard lol xD

ryuk1214
07-17-2009, 10:11 AM
:O you bastard lol xD

yeah chiski's unlucky that my friend's in town this weekend

Chiski
07-17-2009, 10:12 AM
yeah chiski's unlucky that my friend's in town this weekend
Ima Chiskipwn you Ryuk! ;D

ryuk1214
07-17-2009, 10:13 AM
Ima Chiskipwn you Ryuk! ;D

i R pwn YU K?

Chiski
07-17-2009, 10:20 AM
Hey what are the rules for the fights? ;D

ryuk1214
07-17-2009, 10:30 AM
Hey what are the rules for the fights? ;D

no items, final destination, 3 lives

raysion
07-17-2009, 10:32 AM
any1 wanna brawl right now?

Chiski
07-17-2009, 10:34 AM
no items, final destination, 3 lives
Excelent to me! ;D il be on at maybe 2:00 PM forum time, hope you are there ;D im going offline now

shadykoopa
07-17-2009, 11:11 AM
Oh i will finally get my revenge on lan with this tourney. Let's go lucas! :banana

Pyros
07-17-2009, 11:11 AM
do you ever try to stop spamming dude? >.> Ill wait for dark tails since im against..again-.-

lol waht makes you think i spam? its like you think thats the only thing i do -_-

Pyros

shadykoopa
07-17-2009, 11:12 AM
lol waht makes you think i spam? its like you think thats the only thing i do -_-

Pyros

ive barely fought you so i go off the precedent of what you have done. In other words you have this unique spam :P Trust me you don't use all of your moves >.>

Pyros
07-17-2009, 11:16 AM
ive barely fought you so i go off the precedent of what you have done. In other words you have this unique spam :P Trust me you don't use all of your moves >.>

we used to fight each other a lot =/
you can always take from taht to guess my play style -_-

anyways rave beat me, though officially :P i'd say i won lol. have fun beating his pit

Pyros

shadykoopa
07-17-2009, 11:18 AM
we used to fight each other a lot =/
you can always take from taht to guess my play style -_-

anyways rave beat me, though officially :P i'd say i won lol. have fun beating his pit

Pyros

yeah then you actually started working :lol2 Nah jk but you have good style just your combos need some brushing up :wink2

Pyros
07-17-2009, 11:36 AM
yeah then you actually started working :lol2 Nah jk but you have good style just your combos need some brushing up :wink2

its hard to do, theres a lot of combos i wanna do but the wiimote is somewhat limited =/ its REALLY hard to do a small jump lol

Pyros

shadykoopa
07-17-2009, 12:55 PM
its hard to do, theres a lot of combos i wanna do but the wiimote is somewhat limited =/ its REALLY hard to do a small jump lol

Pyros

oh that's right you use that O_o You should be using a gc controller but whatever you want to play?

Chiski
07-17-2009, 12:57 PM
its hard to do, theres a lot of combos i wanna do but the wiimote is somewhat limited =/ its REALLY hard to do a small jump lol

Pyros
I use the wiimote too :D

shadykoopa
07-17-2009, 12:58 PM
I use the wiimote too :D

i see well does any1 want to play? as stated before -.-

Pyros
07-17-2009, 01:01 PM
this is the tourney thread >.> you should look for your opponent here :P not ask to play ^^

Pyros

shadykoopa
07-17-2009, 01:03 PM
this is the tourney thread >.> you should look for your opponent here :P not ask to play ^^

Pyros

no the tourney thread is at wiiboost this is an announcement thread. Fine ill tell dark tails to meet me tom sheesh. >.> i dont feel like doing the battle today.

Pyros
07-17-2009, 01:03 PM
no the tourney thread is at wiiboost this is an announcement thread. Fine ill tell dark tails to meet me tom sheesh. >.> i dont feel like doing the battle today.

you shoudl though

Pyros

shadykoopa
07-17-2009, 01:04 PM
you shoudl though

Pyros

then i will >.> I dont even know if he is on....

Lastwill
07-17-2009, 01:08 PM
Who the heck are Puhwee and kuba.
Are they are this forum? If not i hate versing unknowns.
Yes i know other thread but no reply there.

Pyros
07-17-2009, 01:09 PM
Who the heck are Puhwee and kuba.
Are they are this forum? If not i hate versing unknowns.
Yes i know other thread but no reply there.

lol, how was your tourney matches? kcik some ass?

Pyros

Lastwill
07-17-2009, 01:10 PM
lol, how was your tourney matches? kcik some ass?

Pyros

didn't even play yet. Was going to pm them.

Pyros
07-17-2009, 01:10 PM
didn't even play yet. Was going to pm them.

lol, i see good luck then :P you should win!
just cuz you need to avenge me from rave ><

Pyros

shadykoopa
07-17-2009, 01:11 PM
puhwee is on this forum somewhere and no idea about kuba O.o

shadykoopa
07-17-2009, 01:12 PM
lol, i see good luck then :P you should win!
just cuz you need to avenge me from rave ><

Pyros

Im shocked O_o

Pyros
07-17-2009, 01:15 PM
Im shocked O_o

he got lucky >< i beat him on the real match! and then he claimed it didnt count cuz hte previous match was a disconnect =/ then we had to plan again and then he got lucky cuz my bomb-omb got reflected lol if i had a turnip it would've done NOOTHING

anyways, you can try to avenge me lol.

Pyros

shadykoopa
07-17-2009, 01:17 PM
he got lucky >< i beat him on the real match! and then he claimed it didnt count cuz hte previous match was a disconnect =/ then we had to plan again and then he got lucky cuz my bomb-omb got reflected lol if i had a turnip it would've done NOOTHING

anyways, you can try to avenge me lol.

Pyros

again *shocked* im not going to try i will! That is if i beat lan and darktails.

Chiski
07-17-2009, 01:17 PM
he got lucky >< i beat him on the real match! and then he claimed it didnt count cuz hte previous match was a disconnect =/ then we had to plan again and then he got lucky cuz my bomb-omb got reflected lol if i had a turnip it would've done NOOTHING

anyways, you can try to avenge me lol.

Pyros
Il avenge you! :D

shadykoopa
07-17-2009, 01:18 PM
Il avenge you! :D

No me! :lol2

Chiski
07-17-2009, 01:20 PM
No me! :lol2
Want to brawl to see who will avenge Pyros?!

shadykoopa
07-17-2009, 01:23 PM
Want to brawl to see who will avenge Pyros?!

a fight to the death with kirbys!!!!!!!!!! and yes i will! my match is tomorrow.

Chiski
07-17-2009, 01:24 PM
a fight to the death with kirbys!!!!!!!!!! and yes i will! my match is tomorrow.
Ok il prepare everything! :D

shadykoopa
07-17-2009, 01:24 PM
Ok il prepare everything! :D

ever since playing kirby 64 and kirby superstar ultra i love kirby! :lol2

Chiski
07-17-2009, 01:26 PM
ever since playing kirby 64 and kirby superstar ultra i love kirby! :lol2
Kirby is been my favorite since the first smash bros. ;D ive been pracicing with mario maybe you will see me fight with him right now! )O_O

EDIT: alright im going to my wii

shadykoopa
07-17-2009, 01:26 PM
Kirby is been my favorite since the first smash bros. ;D ive been pracicing with mario maybe you will see me fight with him right now! )O_O

*gasps* your stealing mah characters! :lol2

Chiski
07-17-2009, 01:30 PM
*gasps* your stealing mah characters! :lol2
:O I didnt steal kirby! im going online ;D

shadykoopa
07-17-2009, 02:26 PM
Awesome brawls chiski ;P You know you remind me of me when i played skate. I couldn't quite beat him but i came close. You have hidden potential dude like me if you keep practicing and watch some youtube videos of your main then you will be one of the best brawlers here. Guaranteed :thumbs

Chiski
07-17-2009, 02:28 PM
Awesome brawls chiski ;P You know you remind me of me when i played skate. I couldn't quite beat him but i came close. You have hidden potential dude like me if you keep practicing and watch some youtube videos of your main then you will be one of the best brawlers here. Guaranteed :thumbs
:O yeah they were awesome brawls, if I get to the finals on the tourney I hope I fight with you ;D

shadykoopa
07-17-2009, 02:29 PM
:O yeah they were awesome brawls, if I get to the finals on the tourney I hope I fight with you ;D

Imma use lucas and dont expect to be easy :wink2 Well im going off line see ya later.

Chiski
07-17-2009, 02:30 PM
Imma use lucas and dont expect to be easy :wink2 Well im going off line see ya later.
Ok! I hope i get my tournament battle today

Chiski
07-17-2009, 02:50 PM
Alright me and Ryuk are going to brawl!

Havoc
07-17-2009, 02:50 PM
Alright me and Ryuk are going to brawl!

go chiski!!!!!!!

Chiski
07-17-2009, 02:59 PM
go chiski!!!!!!!
YES I Won lol! c:

ryuk1214
07-17-2009, 03:05 PM
YES I Won lol! c:

u won cuz my friends friggin wii had no cpt falcon!

lol, at least his moms makin us prawn salad for dinner. Everyone wins!

Rave
07-17-2009, 03:14 PM
YES I Won lol! c:

yay! i knew you could do it! i cant wait til me and you brawl :D

Chiski
07-17-2009, 03:18 PM
yay! i knew you could do it! i cant wait til me and you brawl :D
You beated Pyros?! O_O

Rave
07-17-2009, 03:37 PM
You beated Pyros?! O_O

yep, Way Too Easy!!! :)............

scorcher868
07-17-2009, 05:20 PM
i needs to play now!

raysion
07-17-2009, 05:55 PM
I can brawl in a little while just not now. also my avatar wont show on wiiboost

raysion
07-17-2009, 09:18 PM
ok scorch since I messed up on the official match cuz I did not turn off the smash ball we can rematch or I win cuz I won in all our matches

raysion
07-18-2009, 10:37 AM
raysion beat scorch. I repeat raysion beat scorch

Rave
07-18-2009, 10:58 AM
raysion beat scorch. I repeat raysion beat scorch

:O................but, i heard he sucked at brawl :lol2

Chiski
07-18-2009, 10:59 AM
:O................but, i heard he sucked at brawl :lol2
Lmao .

shadykoopa
07-18-2009, 11:11 AM
raysion beat scorch. I repeat raysion beat scorch

http://www.mariowiki.com/images/8/89/GeneralGuy1.jpg
General Guy: Shady you know who that is?
Shady: No ive never brawled him.
General Guy: That's raysion and he beat scorcher
Shady: But i can beat scorcher too.
General Guy: Keep a look out though he may have hidden power
Shady: Got it

Chiski
07-18-2009, 11:15 AM
http://www.mariowiki.com/images/8/89/GeneralGuy1.jpg
General Guy: Shady you know who that is?
Shady: No ive never brawled him.
General Guy: That's raysion and he beat scorcher
Shady: But i can beat scorcher too.
General Guy: Keep a look out though he may have hidden power
Shady: Got it
General Guy: *hides in his toy car* *gets out and throws bombs that willl cost you 5 hp*

Chiski: damn it

shadykoopa
07-18-2009, 11:20 AM
General Guy: *hides in his toy car* *gets out and throws bombs that willl cost you 5 hp*

Chiski: damn it

Shady: *picks up bomb and throws it back*
General Guy: You are breaking the rules of war and besides i thought we were on the same side.
Shady: I decide when im on your side.

Chiski
07-18-2009, 11:22 AM
Shady: *picks up bomb and throws it back*
General Guy: You are breaking the rules of war and besides i thought we were on the same side.
Shady: I decide when im on your side.
General Guy: *use his lighting bulb and will cost 8hp*

Chiski: damn it

shadykoopa
07-18-2009, 11:23 AM
General Guy: *use his lighting bulb and will cost 8hp*

Chiski: damn it

Shady: *Gives chiski super shroom*

Chiski
07-18-2009, 11:23 AM
Shady: *Gives chiski super shroom*
Chiski: *gets 10hp*
Chiski: *uses implosion*

shadykoopa
07-18-2009, 11:25 AM
Chiski: *gets 10hp*
Chiski: *uses implosion*

Shady: *Uses shooting star* *Damage done:6hp*

Rave
07-18-2009, 11:26 AM
*Rave uses super mushroom* (+10 hp)

shadykoopa
07-18-2009, 11:28 AM
Shady: Wait who are we fighting again? O_O... *shady eats jelly ultra*

Chiski
07-18-2009, 11:28 AM
General Guy: hides and calls his friends to do circus things and strange attacks

Lastwill
07-18-2009, 11:29 AM
Anyone want to play O.o.

Chiski
07-18-2009, 11:29 AM
Anyone want to play O.o.
Shady, Rave and me were going to play right now! you were just in perfect time :D

shadykoopa
07-18-2009, 11:30 AM
Anyone want to play O.o.

... yes :laugh3:

Lastwill
07-18-2009, 11:30 AM
Shady, Rave and me were going to play right now! you were just in perfect time :D

I'm already on so get on. :P

shadykoopa
07-18-2009, 11:30 AM
Shady, Rave and me were going to play right now! you were just in perfect time :D

just doing a little reminiscing of paper mario anyway im going on now :thumbs

Chiski
07-18-2009, 11:31 AM
Alright im going online

Rave
07-18-2009, 11:31 AM
I'm already on so get on. :P

ok, im going online

Rave
07-18-2009, 11:52 AM
you guy went too fast on to brawl, it wouldnt let me join =/

Chiski
07-18-2009, 12:25 PM
Good brawls shady ><

shadykoopa
07-18-2009, 01:22 PM
Good brawls shady ><

yes they were :thumbs

shadykoopa
07-18-2009, 05:16 PM
well i beat tails. I dont blame you man i play a lot @_@ anyway gg

Dark Tails
07-18-2009, 05:21 PM
well i beat tails. I dont blame you man i play a lot @_@ anyway gg
Eh, whatever.

I found battlefield 1942 in my garage, so...

raysion
07-18-2009, 06:50 PM
lol before i played scorch I didnt play brawl in months. I though I would lose cuz I was kinda rusty but yay I won. any of u guys wanna brawl right now so i am not too rusty on my next match

scorcher868
07-19-2009, 05:57 AM
yea i hadnt plaed in almost 3 months -.-

raysion
07-19-2009, 07:09 AM
yea i hadnt plaed in almost 3 months -.-

its ok i dont play brawl as much as the other guys so if I faced rave in the first round I would have been out