PDA

View Full Version : 360 Vs Ps3


clemente101
06-19-2008, 07:57 PM
hey im saving up 2 buy either an xbox 360 or Ps3. Some of my friends say that an xbox is better cus of the games and others say the ps3 is better bcuz of the things that it like play blue ray and get free internet.


so can any1 give their opinion on wat u would choose.

thx

ItalianSoulja
06-19-2008, 08:19 PM
I think the xbox has an edge xbox live may cost money but it is so much better than the ps3 network! If you have a computer why would you need a browser on your playstation?

Pure shadow717
06-19-2008, 08:46 PM
get the 360 trust me blueray on the ps3 sucks real bad its really slow i dont have one thankfully but if you ask someone at gamestop or something they'll tell you

pcbuster
06-20-2008, 05:14 AM
I think overall the Xbox 360 is a better system. If like to play online then they have the best to offer and it's well woth the price (or points) to get access.

Only downer I say is that it SOOOO... noisy and you need an industrial heat pump to cool it down. :lol

myownfreeworld
06-20-2008, 10:46 AM
Bluray isn't slow..at least not when it's loading off the hdd. But the resolution isn't too good if you only have 720p. If you have full 1080p then get a ps3, but the 360 is more vivid on 720p than the ps3 imo.

doubleheman
06-22-2008, 04:18 AM
Buy a Xbox 360. I have one.

The graphics are slightly better on Playstation 3 over the Xbox 360. However their's not very much differance that you can tell yourself and I know this because I have played both a Xbox 360 and the Playstation 3. Infacted the stats say that they graphics are better on the Playsatation 3 but when I played both in Hd I think that the Xbox 360 were better.

The Xbox 360 and Playstation 3 games are almost the same their are same exclosives for both the Xbox 360 and Playsation 3 but most of the games are multiplatform.

The online is better on Xbox 360 and eventhough you have to buy the online for £40 a year it's so worth it.

mobiussquadron13
06-23-2008, 06:03 AM
I suggest the Xbox 360. Better graphics:thumbs

Evan
06-23-2008, 12:34 PM
Yeah 360 if your gonna get live

hightower
06-23-2008, 12:55 PM
I suggest the Xbox 360. Better graphics:thumbs

Are you kidding me? PS3 has far better graphics, blue ray disks hooked up via hdmi to a full 1080p hdtv would own 360 with its little hd dvds on a hd tv, sorr mate but you're completely wrong there.

Hatred Bomb
06-23-2008, 02:10 PM
Depends on what your looking for. Xbox live costs stuff, but playing people over the intert on PS3 is free. The graphics rock on both systems. On racing games for the PS3, you dont need a analog stick/D-pad, just move the remote (Like a wii). But in my opionon, I'd get a PS3.

phantomonkey2
06-23-2008, 02:37 PM
PS3,!!!!

It is way better than a 360