PDA

View Full Version : What are we all saving for?


hightower
05-31-2008, 10:05 AM
Simple enough thread, what are we saving our points for?

I'll start:

Playstation 3 40GB - around 610-620 points.

Estimated time: 2-3 weeks left!

SativaSam
05-31-2008, 10:06 AM
Simple enough thread, what are we saving our points for?

I'll start:

Playstation 3 40GB - around 610-620 points.

Estimated time: 2-3 weeks left!

I'm just getting microsoft points cards at this point. I don't have anything else to get. I don't want any specific games, and the only reason I want ebay gift cards is for the gamebridge. So... :confused:

Dommzyd
05-31-2008, 10:24 AM
Nothing right now. I'm just saving... By the time I find something I want, hopefully I'll have the points for it, haha.
I'd love to get the new guitar hero for free though...

BypassHacker
05-31-2008, 10:30 AM
Saving up for: 10$ Nexon Card
Estimated time: 8 hours

Eric Sherman
05-31-2008, 10:32 AM
Saving up for a $750 computer. Current points 382 + 40 for the ref contest. 422. At my current pace approx 33 days and counting.

mikejm
05-31-2008, 10:32 AM
world of warcraft
________
new developments in Wong Amat (http://pattayaluxurycondos.com)

Leah
05-31-2008, 10:58 AM
Debating between Nitendo Wii Console or Guitar Hero 3 Bundle for my PS2.

Both are a LONG ways away...

=]


-Leah

hightower
05-31-2008, 12:28 PM
once you get going its not that bad :)

Leah
05-31-2008, 12:41 PM
once you get going its not that bad :)

true, but filling out the offers are a bore. lol, I'm trying to get a jump start on referrals since they are a better method of getting points. Simple youtube video to start. Doubt it'll get anywhere though.

Haha, well, patience is a virtue.

Dommzyd
05-31-2008, 12:47 PM
true, but filling out the offers are a bore. lol, I'm trying to get a jump start on referrals since they are a better method of getting points. Simple youtube video to start. Doubt it'll get anywhere though.

Haha, well, patience is a virtue.

Download roboform.
It stores your info, every time you do a survey just click the button and it fills the info out for you.
It makes everything so much quicker, haha.

scorcher868
05-31-2008, 02:12 PM
im going for an 8gb ipod touch... I still got a long way to go...

Current Points 21.00
Points Redeemed 0
Offers Completed 33
Offer Earnings 21.00
Number of Referrals 3
Referral Earnings 0
Lifetime Earnings 21

hightower
06-01-2008, 12:47 AM
You'll get there in no time :thumbs

kizza121
06-01-2008, 01:21 AM
I am saving up for ricky ponting cricket 2007 (37 pts) and then a nintendo wii console(around 400-450 pts. lol doubt ill eva get there. on average i only get like just over 1 point a day from refs

Craig
06-01-2008, 02:42 AM
Im trying to save up enough points for a wii for my nephew but the way its going right now ain't getting me anywhere, need to get these referrals comming in :/

Mason
06-01-2008, 04:08 AM
im savin up for a 360... about ever 50 points i get il custom order an amazon giftcard.. just incase i ever get hacked or somthing

knucklessonic8
06-01-2008, 04:09 AM
Need help Craig?

I'm saving for Wii Points.

Korsokai
06-01-2008, 04:31 AM
I'm saving up for either a capture card, however I'm not sure of which brand to buy. If you know of one with a low price, but a great quality PM me. Thanks in advance.

METC
06-01-2008, 06:41 AM
PS3 or X360.

One is 400 and the other is 350.

Current points: NONE WHATSOEVER!!!

METC
06-01-2008, 06:44 AM
im savin up for a 360... about ever 50 points i get il custom order an amazon giftcard.. just incase i ever get hacked or somthing

That's a very good idea! I think I'll do that too. Thnx for the inspiration!

XxX360H3r0XxX
06-01-2008, 07:13 AM
xbox 1600 live points

decel
06-01-2008, 08:07 AM
Would love to save for a ps3. But im in Uk so im dreaming.
Probably next prize will be a game of some sort for my 360.

hightower
06-01-2008, 08:16 AM
Would love to save for a ps3. But im in Uk so im dreaming.
Probably next prize will be a game of some sort for my 360.

I'm in the UK too and im nearly there :thumbs

Billinator
06-01-2008, 08:54 AM
Mario Kart Wii, XBox 360 with Halo3, and a new tower of which my current one has issues. Oh, and Wii points. Welp, best start filling out offers eh?

Current points: 11.05, eh, not a big amount though.:crap

decel
06-01-2008, 01:07 PM
I'm in the UK too and im nearly there :thumbs

Lucky you :disgust
lol

fergdizzle909055
06-01-2008, 06:47 PM
Mario Kart Wii unless any can give me some good ideas for my computer Wii or 360?

xboxmonster
06-02-2008, 02:46 PM
its gonna take long.......................................A DAZZLE CAPTURE CARD+XBOX 360 S-VIDEO CABLES+AV CABLES
YES GOING TO MAKE A UTUBE VIDEO WITH THAT